Pcoslamucadele Üsküdar zeynep kamil kadin dogum hastanesi var. Sultan hanim cok iyi ilgileniyor. Bi git derim. 💕👶
Eflininannesi61 30 haftalık hamileyim Ersoy Hastanesi’ne gidiyordum ama doğuma çok zam gelmiş şimdi gitsem acaba bir sorun olur mu doktor bakar mı
Pcoslamucadele Randevusuz bakmiyorlar diye biliyorum. Internetten numarayi bulup bi arayin isterseniz 🥲
Eflininannesi61 Ayliz_123 Bir doktora gittim orda hiç memnun kalmadım sizin doktorunuzun adı ney acaba
Ayliz_123 Eflininannesi61 Betül kuru gazi beye de gidiyorum baya ilgililer özel gibi önder beyi de öneriyorlsr Betül Cansu gündoğdu dur bende onu beğenmedim her insan bir değil ilk doğumu muda orda yaptım eski binasındaydı ozaman çok iyi ilgileniyorlar
Eflininannesi61 Esber kurtköyde zam gelmeden önce 3500 dü gecelik kalma fiyatida 1500 Müş ama zam gelmiş