Sdmrll Ben ilk hamileliğimde gittim ama memnun kalmadım. Ayrıntılı ultrason zamanına kadar cam gibi gösteren ultrason kilodan göstermez oldu.ayrıntılıyı başka hastanede çektirip götürdüm bakmadı bile illaki eşinin çektiği ultrason olacakmış.bende başka doktora gittim iyi ki de gittim .