Merhabalar 4+5 teyim henüz ve daha doktora gitmedim 6.haftayı bekliyorum. Dün gece yediklerimi çok kaçırıp gece çoook büyük bir sancıyla uykumdan uyandım gerçekten bayılacak gibiydim. Çok afedersiniz ama tuvaletimi çok zor yaptım ama yapınca ağrım geçti. Bu tip durumlar ilk aylarda çok sancı çekenler oldu mu?