merhaba arkadaşlar benim çarşamba günü yani yarın hastanede farklı bi bölümde randevum var böbrek için 34 buçuk haftalık hamileyim, cuma günü kadın doğumda randevum vardı ve nstye girdiğimde hafif sancı çıktı, doktorum her hafta gel dedi fakat randevuyla ilgili bişey demedi benimde sormak gelmedi aklıma, nst için randevu almalımıyım yoksa nst için geldim deyipye girmem yeterli olurmu?