Merhaba kizlar 5 haftalik hamileyim ikinci gebeligim bugün doktora gittim 2 kese var birinde bebek var birinde Yok haftaya randevu Verdi bana ikiz dedi biz olayin sokuyla biseyde soramadik fakat kayinvalidem Banada öyle demislerdi ikincisi et olmus haftaya tekrar bakacaklar benimle ayni durumu yasayan varmi ?