Yildiz5891 Vefat eden babanem için 1 er tane tebareke okuyabilecekler varmı acaba kabre konmadan okumak lazımmış. Okurum diyenler msj atabilir mi ismini de vereceğim Allah rızası için :(
Yildiz5891 Papatyam123 Allah razı olsun saniye yazıcı ismine bağışlar mısınızzz. Rabbım kabul etsin inşallah