Çok şükür ağır bir grip gibi geçiriyorum, farklı olarak gece terlemem var , doktorum ağrın olsada olmasada parol iç dedi sanırım ateşi kontrol altında tutmak için , onun dışında kan sulandırıcı iğne vuruyoruz her gün . Başka ilaç alamadığım için doğal yöntemlerle ilerliyoruz, meyve , ıhlamur, nan limon vb korkmayın sanırım bu teni varyant daha çok soğuk algınlığı gibi seyrediyor, inşallah testiniz negatif çıkar