Aayseee Kızlar bugün ilk muaneye gittim. 5+5 haftalık gebeyim. Kese oluşmuş yolk kesede görüldü ama bebek henüz görülmedi doktor haftaya hem bebegı hem kalp atışlarını görürüz dedi normal dimi siz bebişinizi ne zaman gördünüz
Sevdapl Aayseee Ben de dün gittim 5+1 ’im. Bana da aynısını dedi bebek yok henüz kese var dedi Pazartesi gününe tekrar çağırdı.
Cano26 Aayseee bende yarın gideceğim inşallah 6+3 olacak hedefim hem keseyi hem bebeğin kalp atışını duymak ilk kez gideceğim
Binnazzz12 Aayseee beslenme kesesi gozuktuyse canım gözüküyor bebek sknti olmuyor ben 5+6 da görmemiştim 6+3 de hem kalp atışını hem kendini gördüm şükür 🙏
Aayseee Binnazzz12 ben goremedım ama doktor gördü 🙂yardımcı kese var dedı haftaya inşallah hem bebegi hem kalp atışlarını duyarız dedı. Ozman da 6+5 felan oluyor ınsallah duyarım kalp atışlarınıda