Ben de riskli gebelik geciriyorum doktorum.bi ped dolusu kırmızi kan düsük tehtididir demistir. Dua edin ve icinizi rahat tutun. Buni yasamis biri olarak diyorum ki o kani gorünce insan afalliyor 1 2 damla kan nasiĺ da üzüyor.Allah evlatlarimizi korusun❤ ya Hay de icinden bolca..