Arkadaşlar bu sabah kan sonuçlarımı almaya gitin şeker yüklemesi yapmıştım tokluk şkerim yüksek çıkmış dahiliyeye gitmem gerektiğini söyledi gebelikten dolayı şekeri çıkan arkadaşlar yardımcı olurmusunuz nasıl bir yol izlemem gerekiyor nelere dikt etmem gerek