Eda16 Arkadaşlar 40+0 oldum bugün nişanım falan gelmedi sadece düzensiz vurup geçen sancılarım var bebeğim gittikçe kilo alıyor normal doğum yapmayı çok istiyordum 4 kilo olmuş kaç haftalıkken kaç kilo olarak doğum yaptınız acaba??
Drottin Eda16 hiç korkma 40+3 te normal Doğum ile kızımı dünyaya getirdim hiç sancım yoktu suni sancı ile doğum başlatıldı gayet de güzel bir doğum geçirdim bu arada bebek 4 kg dediler ama 3650 kg doğdu .
Eda16 Drottin doktorum ben 4 kilo görüyorum ama yanılma şansım var dedi 4 kilo aşağısıda olur dedi yukarısıda olur dedi. Siz kendiniz mi dediniz acaba doğuma alınmak için
Drottin Mrvesn Yok hayır haftası geçince amniyon sıvısı azalmış öyle olunca doğum başlasın diye suni sancı verildi . Doğum evresi toplam 4 saat sürdü