Kızlar biliyosunuz ki açık uygulamaları temizlemek için orta tuşa iki kere basınca uygulamalar çıkıyor ve temizliyoruz. Ama bende son 10-15 günde linkteki gibi ekran paylaşma diye bişey çıkıyor bir türlü bulamadım bu nedir diye. Bilen varsa yardımcı olabilir mi? Tv felan bağlamadım hiç bir şekilde. 