Kızlar yarın Allah nasip ederse 24+0 oluyoruz şeker yüklemesi yaptıracağım şimdiden stres başladı içecekten değil ilk gebeliğimde hiç zorlanmadan içmiştim şekerim çıkacakmı diye stresimin sebebi 😔 ilk gebeliğimde şekerim vardı ve günde 4 kere insulin kullandım diyete ek 6 kere seker ölçümü yapıyordum zor bir süreçti bacaklarım mosmor olmuştu parmaklarımda delinmiyordu artık günde 6 kere şeker ölçmekten yine kendi canım umrumda değil birde bebeğim etkilenir stresi şeker beraberinde tansiyonda getirmişti 🤦♀️ son 3 haftada 3 kilo aldım biranda ve dikkat etmeme rağmen zaten doktorlarda diyor ilk gebelikte olunca diğer gebeliklerde olabilme ihtimali cok yuksek oluyor diye bakalım hakkımızda hayırlısı olsun inşaAllah 🙏