Minnakhayaller ben şöyle birşey okumuştum eğer ilk haftalar bebek rahmin sağ tarafına yerleşmiş ise ( ultrason fotosunda solda görünecek ) erkek miş !
Rahmin soluna yerleşmiş ise (ultrason fotosunda sağda görünecek ) kız mış ! 🌸🌸🌸😇😇😇😇
Sizinki ultrason da solda bu bilgiye göre erkek 😊😊😊