Benanneyim ben de ramazan bayramında köye gitmiştim ve 20.haftamdaydım. Tuvaletten çıkınca aynı sorunları yaşadım. Ama merak etmeyin bi sorun olmuyor. Doktor üst bacaklar güçsüz olduğundan kramp giriyor demişti. Şimdi arada eğilip kalkma hareketi yapıyorum tekrar kasılmamak için öyle.