Hatice_alkan42 Kızlar 26 haftalik hamileyim göbek deliği çevresi ağrıyor bir kaç gündür sizce normal mi böyle olan var mı
Halime0638 Hatice_alkan42 normal canim benimde ağrıyor du hala agrir arada artik gobegin büyüdüğü icin göbek deligini ittiriyor herhalde sebebini bilmiyorum ama ağrıyo evet cogu hamilede var
Hatice_alkan42 Halime0638 batma gibi oluyor bazen sizinde mi öyle bende büyüdüğü için diye düşünmeye çalışıyorum ama kötü bisey olursa diye korkuyorum
Halime0638 Hatice_alkan42 evet evet oyle normalde sızlıyor bazen bisey batıyor gibi oluyor hatta ben dokunamiyorum agridiginda asiri sizliyordu büyüdüğü icin dir ya iyice büyüdükçe gobek deligi disari cikiyo ya biraz ondan baskidandir birazdaha ileriki haftalarında azalir