Meryemcan12 Adet günü öğrendim kanda30 çıktı 2 gün sonra 53 çıktı 1 gün sonra 60 ama 3 günden beridir ara ara kanamam oluyor yaşayan varsa bilgilendirebilirmi lütfen
moom222 Meryemcan12 üçüncü testte sağlıksız bir artış var cnm kimyasal gebelik olabiir doktora gitmelisin sağlıklı artislarda iki katı oluyor
Meryemcan12 53 olanı pazar günü gece acile vermiştim pazartesi sabahı da doktora gittim o da bı kan istedi 60 olmuş kanamaya bişey diyemedi yükselmesi gerekiyo diyo bilmiyorum ne yapacağımı
Anneoluyorummmm @Meryemcan12 artışların pek iyi değil gibi geldi muhtamelen sağlıksız gebelik herhalde. Doktora gt bir bakalım
Meryemcan12 Teşekkür ederim şimdi gidicem belki düşük ilacı bişey verir . Ben çatlatma iğnesi olmuştum aralığın 6tisinda