BeBeU Kızlaaar sonunda benimde siparişlerim geldi çok tedirgindim ilk kez alışveriş yaptım ama geldiğinde tüm ürünler fermuarlı poşetle özenle paketlenmiş ve aşırı kaliteliler . Eğer tereddüt eden varsa hemencik sipariş versin hem uygun hem çokselll❤️🥰
incikinannesi BeBeU sağlıkla gelsin giyinsin bebeğiniz🌸 aldıklarınızın resmini atabilirmisiniz zahmet olmazsa bizlere de fikir olur🤗