Kızlar acaba bişi mi oldu demeden edemiyorum ya dün akşam 11 12 gibi hareketi vardı 6 buçukta kalktım kahvaltı dan sonra tekrar yattım bu saat oldu hala hissetmedim yada tekme gibi sadece sabah 11 civarı kasıgımda ufak bi el gezdirme gibi bişi hissettim sonra bu saat oldu hala yok korkuyorum benim gibi olan vardı yada twcrübeli anneler