ArenAsilmomm https://resimyukle.io/g/hjFgh8YTKU Kızlar çok önemli değil ama içi solu dolu kaşınıyor yanıyor biraz sizce ne ki bu merak ettim
Senayyalcin ArenAsilmomm uçuk gibi birşey sanırım bende de oluyor sıçrayınca falan krem falan rahatlatır belki
aysenurtc ArenAsilmomm eğer zona ise gebeyseniz ilk aylarda bebek için sıkıntılı durum oluşturur acil doktora gidin
Suzanne Canım isilikte olmuş olabilir ama doktoruna söyle benim doktorum kaşıntılı leke çıkarsa direkt karaciğer enzim testi istiyor
Senayyalcin ArenAsilmomm Evet olmaz ama ona benziyor benim dudağımda çok çıkar çünkü siz yine de bi doktora görünün ne olur ne olmaz 🌺
aysenurtc Senayyalcin kolda gövdede sırtta koltuk altında hatta bazen boyuna yayılabiliyor tek taraflı tutar sağ veya sol bunun halk dilindeki adı gece yanığı yani zona
aysenurtc ArenAsilmomm doktor anlar tabi ki sırtında göğüs altında da var mı çok kaşıntılı olur ve geceleri özellikle ağrı yapar içi sarı şeffaf su dolu olur ve çabuk yayılır bulaşıcıdır bebekler ve hamilelerden uzak durmanız gerekir