Merhaba bir düşük bir kimyasal ve 3 aylık denemeden sonra yaş gereği de acele ettiğimiz için ben hormonlarıma baktıracağım. Doktorum eşim için de spermiyogram testi yaptırsak iyi olur dedi. Bunun için ürolojiye mi gitmesi gerekiyor? Özel laboratuvarda yaptıracağız. Evde örnek alıp laboratuvara teslim ediliyor mu? Özelde yaptıranlar fiyat bilgisi de paylaşabilir mi?🙏🏻🙏🏻