Kızlar 2 hafta önce randevum vardı 13+4 haftalikken gittim doktor bana %99 erkek bu bebek kalp atışıda erkeğe benziyor dedi ama yüzde 1 açıklık bırakıyorum 2 hafta sonra 15 de gel 100 100 derim ama erkek dedi yüzde 99 bende 2 hafta boyunca kendimi inandırdım yüzde 99 erkek dedi değışmez heralde diye gittim heyacandan biberon emzik 2 3 tane kiyafet 1 tane zıbın takımı herşeyi mavi aldım dedim 99 dedigine göre degismez alim dedim bugun 15+2 haftalığım az önce doktordan döndüm demezmi yok erkek değil yüzde yüz kız diye dedim ama siz yuzde 99 erkek demistiniz ona inandirmistim kendimi diye ee yüzde 1 lik açıklık bıraktım simdi diyor kız şoka girdim resmen tabi herseyin hayirlisi allah ne hayilisiysa hakkimda onu versin ama madem boyle emin değildi bana niye 99 erkek bu cocuk dedi o yüzden şoka girdim emin degilim yada yüzde 50 50 deseydi tmm dicektim 99 deyince emin konustu inandim bugunde kız dedi özele gidiyorum bide ne yapacam bilmiyorum bu seferde emin sekilde kiz kesin dedi acaba baska doktorada gitsemmi diye düşünüyorum yada ne yapacagimi bilmiyorum keske basta umutlandirmasaydi aldiklarimi degismem lazim erkek olacak diye herseyi mavi aldim bide basina boyle birsey gelen varmi 🙄