1hemsiree1anne Merhaba güzel anneler🌸 ilk bebeginizin haraketlerini ne zaman hissettiniz biz 19 haftalık oluncaz yarın tam anlamıyla hissedemiyorum sadece arada kalp atışı gibi bı kaç dakika pıt pıt atıyor onu hissediyorum o kadar
hunilimom 1hemsiree1anne 24. Haftaya kadar hissetmemek normal canım daha küçük olduğu icin net ve sürekli hissedilmez ama yakındır yanı
gizzzy35 1hemsiree1anne 21 haftalık oldum şuan yeni yeni hissediyorum o da çok hafif pıt pıt şeklinde vuruyor arada 🥰
pusatmom35 1hemsiree1anne ilk 18. Haftalarda hissettim pıt pıt seklinde ama en güçlü tekmesi 20 haftamın ilk günüydü bütün gün durmadı