MerveUmayBerra Herkese merhaba. Bikini bölgemdeki ağrılar artmaya başladı 28+1 im suanda. Bunu yaşayanlar oldu mu acaba? Normal midir ?
Ikizgebe2 MerveUmayBerra bende 20.haftadan beri vardı kasilma olabilir dedi 28de ilaç verdi ,bebek orda olup hareket edince de ağrıyor vuruyo bunu sonradan anladim
Slakeles MerveUmayBerra 27+4 üm benim aynı durumu yaşıyorum yaklaşık 1 aydır doktorum bebek asagı baskı yaptıgı için normal dedi
MerveUmayBerra Benim kemikten ziyade genel olarak ağrıyor. Ama zor gercekten bazen cok fena bastırıyor.
MerveUmayBerra Ikizgebe2 kontrole gidince bi danışayım gecer diye bekliyorum da maalesef Teşekkür ederim.
MerveUmayBerra Slakeles Allah hepimize yardim etsin ☺️ İcim rahatladi bi ben yaşıyorum sanıyorum herseyi 😅 Bilgi icin teşekkürler