dezgi Kızlar bugün tahmini regle 10 gün var dayanamadım bir tane test yaptım sanki hayalet çizgi görüyorum bakar mısınız 😢 https://resimyukle.io/r/G3q7K189UF
Der dezgi ışığı daha arttırıp çeksene kuzum ben böyle göremedim de ama inşallah hayırlı haber alırsın
Bsr-12 funnymummy dezgi adetinize 10 gun kala idrar testi sonuc vermez ben pek gôremedim adetinize 2 3 gün kala yapim bn ikisindede oyle ogrendim birinde 2 birinde 3 gün kala
dezgi Der tek elimle odaklayamıyorum ama 2 testim daha var bekleyip 5 gun kala yapacağım diğerini de regl gününde 😂
dezgi hunilimom ya tam yumurtlama tarihinden 9 gün geçti ama ben hislerime güvenerek denedim aslında erken epey 😂😂
hunilimom dezgi çok erken ben ilk kızımda 6 gün kala yaptım negatifti 4 gün kala yaptım pozitif çıktı simdi ki 3 gün geçti silik öğrendim 😂 azıcık daha sabır
dezgi charlottececi reglime kadar bekleyeyim de sonra direkt vereyim bari bilmiyorum neden ama ara ara yoğun ağrılar yaşıyorum ondan şüphelerim aslindaa
Aslanmom1 dezgi Çok erken şuan. Testimi kırdınız anlamadım ama bu şekilde doğru sonuç alamazsınız maalesef ben bir çizgi göremedim 🤷🏼♀️
Alparslaninannesii dezgi ay cnm bende aynı durumdayım https://imgyukle.com/i/oQVcDY https://imgyukle.com/i/oQVgZ0 açık olanda resimde çıkmadı görüyordum benimde 10 gün var kapalı olanda kuruduktan sonra belli oldu inşallah ikimizde pozitif conuclar alırız 🥰
dezgi Alparslaninannesii birsey söyleyeyim mi ben senin ikisinde de net gördüm açar açmaz bence benim gözler incelemekten keskinleşmiş😂 inşallah canım aminn❤ sen kan verdin mi 🙈
Alparslaninannesii dezgi Benimkilerde öyle seninki dede çizgi var gibi birbirimize haber verelim inşallah pozitif olur seninki dede çok hafif var gibi ayy inşallah 🥰♥️🥰
dezgi Halime0638 canim hiç anlaşılmıyor ya rengiyle oynadım resmin o zaman daha belli oldu ama çok komik görünüyor bekleyip tekrar yaptığımda yine paylaşırım 😂🙈