gulnur_02 Eminem123 hayır sertleşme farklı bişey çok kuvvetli bi his beraberinde ıkınmq hissi geliyo istemsizde olsa yapıyosun adet ağrısı gibi düşünün ama doğum olduğu için biraz daha basınçlı ve yüksek
Sulesaglam Eminem123 benimde hamile olduğumu öğrendiğimde beri merak ettiğim konu doğum sancısı nasıl oluyor halbuki 2 . Gebeliğin ama ilkinde kendi sancım hiç yoktu bişey anlamadım 😁
oguzweannesi Eminem123 karnın aynı anda sertleşiyor taş gibi oluyo bebek karnından çıkacak gibi bazen tek taraflı da havaya kalktığı oluyo bende kasılma olunca çarpınti da oluyo nefesim kesiliyo bir anlık
Eminem123 Sulesaglam benimde 2. Gebeligim agriyi biliyorum ama kasilmayi bilmiyorum. Agri asagiya dogru bastiran belden karina dogru yayilan bi agri duzenli gelir skıstirdiginda dogum oluyor zaten
Sulesaglam Eminem123 Benim hiç biri hakkında bilgim yok 37 haftamda suyum geldi hiç sancım ağrım yoktu suni sancı verdiler öyle doğum yaptım bunda nasıl gelcek nolcak diye merak ediyorum korkuyorumda
Eminem123 Kasılmayi herkes farkli tarif ediyor kimisi bebegin bi yere toplaniyormus gibi karinin sertlesmesine kasilma diyor kimisi kasıktaki baskiya kasilma diyor hic anlayamadim kasilmayi
Eminem123 Oglen baslamisti saat basi oluyor geliyor geciyor sonra yavas yavas dusuyor agri suresi 5 dk da bir geliyor geciyor o zaman gotmistim hastaneye aksam 10 da hastanede iyice skistirdi agri 2.5 da dogurmustum