Canlarım,
Rezene çayı içmenin rahmi yumuşattığı ve doğumu kolaylaştırdığını hepimiz duymuşuzdur.
Acaba ne zaman içmeye başlamalıyız?
39 haftalık oldum artık içmeli miyim sizce?
Sancım yok, gelen giden yok, ağrılardan ağırlıklardan uyuyamaz oldum bir an önce doğsun istiyorum.
Sizce başlayayım mı şimdiden içmeye? 🤰🏻