İkizlere hamileyim 11. Hafta da ikili testte doktor birinin ense kalınlığına 5.6 demişti ve kalbinde sıvı olduğunu söylemişti. Kalınlık yüksek olduğundan kesin tanı için amniyosentez önerdi. Şuan 16 haftalık olduk haftaya amniyosentez işlemim olucak ama korkularım endişelerim var. Amniyosentez yaptıran anneler süreciniz nasıldı işlemden sonra nelere dikkat ettiniz beni bilgilendirirmisiniz dualarınızı da eksik etmeyin lütfen 😔🙏