edamutlu12 evet 15 gün falan oldu gideli 140 ti
Nistik muayeneye eşimizle girebiliyor muyuz bilginiz var mı acaba ?
Poyfudukk Kapisinda girilmez yaziyo ama o kadar katı mı bilmiyorum. Sormak lzm yarin gidicem
Poyfudukk Ben Perşembe günü gittim canım koronadan dolayı eşleri almıyorlar
Nistik öğrenirseniz bilgi verebilir misiniz 🙏🏻🙏🏻
Poyfudukk tabi