kızlar merhaba ben 18 haftalık gebeyim şimdiye kadar her şey yolundaydı fakat son kontrolde doktorum rahim ağzının kısaldığını 34 mm yani 3,4 cm olduğunu söyledi ilk gebeliğim ve yüksek riskli deyip progestan başladı. poşet bile kaldırmayacaksın vs dedi bu durumu yaşayan tecrübeli olanlar var mıdır acaba? internetten araştırdım 35-40 arası normal yazıyor ama doktorum beni çok korkuttu 🥺