Buse27 Merhaba 18 haftalık gebeyim demir eksikligi anemisi tanısı konuldu kotu ye giden bişi mi var lütfen bisiler diyin ağlama krizleri deyim😔
BirPatiSever Buse27 demir ilacı veriyor. Çok çok düşükse demir serum veriyor. Endişelenmeyin. Önemli olan tespit edilmiş olması şimdi çaresine bakılacak. Benimki de çok çok düşük. Serum istiyorum vermiyor. Hemogram idare eder diyor.
Morprenses Buse27 hamilelikte tahliller ⬆️⬇️ Böyle böyle hep. Üzülmeyin hemen benim de Demir emilimim hep düşük çıkıyor ilaç içiyorum kahvaltıda portakal suyu içiyorum ama hala aynı doktor bişey olmaz diyo. Doktorun seni paniklettiriyorsa değiştir bence 👍
Morprenses Boncugummmm hatırlamıyorum ama doktor ilacını içmiyor musun dedi 🙄 her gün içer üstüne portakal suyuyla kahvaltı yaparım ona rağmen düşük. Hamilelik öncesi zımba gibiydim hiç düşük bir şey de yoktu bebiş 12 den sonra herseyi emiyor 😄😄
Boncugummmm Morprenses anladm canm aynen vallahi dedgn gbi bnm38 cktı ve decavtten baska birsey kullanmıyorum vermedi bna da merak ettm