oguzweannesi benim de -24 Haftalıkken başlamıştı 10 dk dan fazla oturunca oluyordu sağ göğüs altından sırta kadar şiddetli batma oluyordu ayrıca sağ göğüs altım dokununca cilt altı içten sanki uyuşuk gibiydi hissetmiyordum acıyordu da . Ben sağ taraf olunca safra kesesi mi diye düşünmüştüm ama Tahliller vs normaldi
…Rahim yukarı genişledikçe alt kaburgalar sıkışıyor batıcı ağrılar olabilir kaburga ağrısı demişti doktor . 32-33. Haftadan sonra geçti sadece sağ göğüs altındaki ön taraftaki uyuşma hissi az da olsa kaldı