Aysunozb Kızlar 2. Dozu dün oldum bugün ateşim çıktı parol içsem olur mu aşı sonrası yapanlar oldu mu?
Nazlimom Aysunozb ben 3 gün önce 2. Doz oldum iki dozumdada sorun yaşamadim ama doktor cok ağrın olursa parol içebilirsin şişkinlik olursa da buz koy demişti🌸
Nilufar_1996 Aysunozb kol ağrısına sağuk kampres ve parol demişti banada ama ağrım sizim olmadı Benim içebilirsiniz parol.
Hatice_32 Aynı şekilde benim ikinci dozda olmuştu hemsire sadece parol icebilcegimi söyledi ılık duşta alabilirsin ben sormuştum hiç bir sıkıntı olmaz demiş ti