Kızlar dün gece 12 gibi lovobya gittim ve sanki rahmimden bebek çıkacak gibi hissettim karnım da değişik bir his tarif edemiyorum bebek 1 saat hareket etmedi ettiği zaman da da hareketleri rahmim de hissettim akşam felan karnımda hissediyordum
Suan da da öyle bebek rahmime çok yakın asagı bölgem de hareket ediyor bu normal mi beni tedirgin etmeye başladı