Minigimmmmmm Kuzucum son adet tarihinden alıyorlar haftalığı ama o şekilde olmuyor biliyorsun. Belki daha 2-3 haftalık bile olabilir. Sıkma canını. Döllenmeye göre bebeklerin haftaları değişiyor. Ben ilk hamileliğimde sürekli doktora gidiyorum gelişimi çok önde dediler. Ama üstüne görmüşüm baya da adet gibiydim. erken doğdu dedik ama tam 36 haftalıktı kendi isteğiyle geldi. Aslında bence ayı dolmuştu bile