Merhaba kızlar 37 haftalık hamileyim doktorum işk 38 haftada çatı muayenesi yapıcağını söyledi ancak sonraki haftada bebeğin kilosundan sonra normal doğumun beni zorluycağını söyledi bu ayın 31 inde son kontrollüm var, çatı muayenesinden çok korkuyorum yaptıranlar varmı nasılok can acıtıyor mu