gunannesiii Özelde gittiğim doktor gerek görmeyince yaptırmadım. Devletteki doktor yapmak istedi ama gidip yaptırmadım kararsız olduğum için. Şeker yüklemesi yaptırmayan arkadaşlar daha sonra bir sorun yaşadınız mı nelere dikkat ettiniz ?
iki_melek_annesi gunannesiii Ben bugün yaptırdım özele gidiyorum şükür şeker çıkmadı hiç de abarttıkları kadar kötü değil
twinsmommmm gunannesiii 29.haftamdayım doktorum gerek görmedi ikiz gebelıyım ayrıca. Şükür bir problemımız olmadı şimdiye kadar 🙏🏻
emineakt Ben yaptırmadım herhangi bir sorun da yasamadım çok şükür ama bana aile hekimim ailede şeker var mı diye sormuşttu varsa sanırım yaptırmayı öneriyorlar