mybaby1923 Merhaba kızlar normalde adet günüm bugün dün erken gebelık testı yaptım sılık çıktı normal kaset olanda hayalettı sonradan belırgın oldu kan verdım dün 37 çıktı Doktor yarın tekrar gel ver dedı öyle olan varmı acaba aranızda yukselırmı değer [https://imgyukle.com/f/2021/12/27/onFN7N.jpg](https://)
Serapp11 mybaby1923 ben adet 2 gün gecikince yapmıştım 2.çizgi silik çıktı 3.gün kan vermiştim anca değer yükselmişti