Serapp11 Annekuzusu_0 ben çikolata yiyorum ama cips yememeye dikkat ediyorum 14+2 deyiz siz kaç haftalıksınız
o1anneadayi Annekuzusu_0 ben yiyorum valla başından beri hemde cips çikolata kek abur cubur cok şükür bir sıkıntı da olmadı abartmamak şartıyla yenilebilir
Annekuzusu_0 o1anneadayi bende 19dayım hala bırakamadım haftada bi cips hergün çikolata mutlaka yiyorum napcam bilmiyorum🤦♀️
emineakt Annekuzusu_0 bir şey olacağını sanmıyorum şahsen nice zararlı ürün tüketenler var öyle düşünüp iç rahatlatalım 😅
Annekuzusu_0 oguzweannesi bende cipsi hergün yemiyorum ama çikolataya daha çok dayanamıyorum cips haftada bi falan 🤣
oguzweannesi Annekuzusu_0 Çikolata hassas noktam hergün yiyorum şeker hastası olsam komadan toplarlar beni 😂😂
Annekuzusu_0 o1anneadayi valla benim eşimin kuzeninin karısı hamileliğinde günde 1 buçuk litre kola içmiş hergün artı cips falan hiçbişeyden kısmamış çocuklar şimdi biri. 3 yaşında biri 5