kokulutaslar89 korkma inşallah canım bana da yaştan dolayı risk çıkacağını biliyordum hep 36 yaşındayım ben bana risk olduğu söylendi amniyosentez veya nipt testi yaptır dediler ben aldırmayı zaten düşünmediğim için yaptırmadım. Kendimi strese de sokmadım hiç. Sağlıklı bir doğum gerçekleşti. Bebeğim küçük doğdu birde doğum şişiliği vardı gözleri çekik falan olunca down olabilir bir kaç belirti var genetik test yaptırın dediler. Test için kan verdik sonuç iyi çıktı. Bebeğim down değil biz zaten hiç benzetmedik iyi ki de hamilelikte de bunu düşünüp kendime zehir etmedim dedim. İçinizi ferah tutun inşallah iyi olacak.