tospikaskim bence genetik, bende 20.haftadan beri duzenli olarak catlak onleyici krem kullandim karnim o zaman cikmaya baslamisti. 30+6ya kadar tek b catlagim yoktu b gecede catlamisim kasintim bile olmari 31+0da asagidan yukari dogru olustular. Simdi 38+2yiz karnimin yarisi catlak. Ozellikle bebegimin basinin ve sirtinin oldugu kisim oralar daha cok geriliuo cunku. Bu arada hergun yuruyus yapiyorum suda iciyorum