Xsxs Tup bbek yaptiranlar yardimci olabilir mi geriye 2 tane yumrtam kalmis kalitesi hakkinda bir sey demediler 5 .gune ulasirsa kaliteli mi oluyor 3 ya da 4 . Gun olsa da tutma ihtimali var mi😥😥😥
K_k1905 Xsxs 5. Güne kadar gelmişse illaki kalitelidir ama ne derece oldugunu bilemeyiz tutup tutmadığı zaman anlaşılır
Mom54544 Xsxs 3.gun 2 embriyo transferim oldu 1 taneu tutundu ve su an 2 ay 21 günlük kızım kalitesine bağlı embriyonun 3 veya 5.gun a b falan diye kalite sıralaması var
Xsxs Mom54544 tesekkur ederm benimki suan 3.gun ama a b bir sey demedileer belli olmaz simdi dedilr bi iki gun daha bekliceklermis. Allah hayrli omurler versin darisi bize insallah💕
[silindi] Gün yada 5. Günle alakası yok benim ilk 5 gündü çok kaliteli dendi ama tutmadı ikinci de tuttu siz içinizi rahat tutun