Bugünde gelmedi oğluşum 😂sabah nişanım geldi doktor kontrolüm vardı. Bir sorun olmadığını hareketlerinin normal olduğunu kanamam suyum ağrım olursa acilden gelmem gerektiğini söyledi bu kadarcık evdeyiz şimdilik . Sizce nisandan ne kadar zaman sonra gelir benim sıpa 😊