Mrv1007 sema_altas55 kullanıyorum ben, 28. Haftamdayım henüz çatlamadım hiç. Kremin etkisi mi yoksa heünz haftam erken diye mi çatlamadım bilmiyorum ama güzel krem, yağlı bir his bırakmıyor, güzel yumusatıyor💕
charlottececi sema_altas55 ikiz oldugu ve cildim kuru oldugu icin erken donemde basladim ben. Yapis yapis olmasini sevmiyorum ama surunce vucudum hemen emiyor. Stokladim eve 3-4 sise. Herkes oneriyor simdilik ben de memnunum 😁
Lulikli sema_altas55 benim arkadaşım kullandı canım. Doğum sürecinde hiç görünmedi ama doğumdan sonra çıktı çatlaklar ortaya. O yüzden ben lierac almadım saf vazelin aldım bir de bio oil kullanıyorum baştan beri. Bio oil bitince yeniden de almayacağım vazelin yeterli nem konusunda benim kuru cildime
PrensesFiona sema_altas55 ben düzenli olarak kullanıyorum 3. Ayımdan beri ama çatladım.Genetik olduğuna inanıyorum.