Belissimo Merhaba anne adayları. Şuanda 35 haftalık olduk tam bir ayımız var doğuma. Ama geceleri uyuyamıyorum sanki yatakta her dönüşümde akıntı oluyor ayıptır söylemesi hapşırırken bile kaçırıyor gibiyim. ben bunu suyum mu geliyor acaba diye yorumluyorum, iki bacak aram kopacak gibi diş ağrısı gibi sancılıyor, bebek sürekli tekmeliyor ayaklarım kocaman şişti...bütün bu durumları erken doğum olur mu acaba diye düşünüyorum korkuyorum bu aylarda bunlar normal mi😔yoksa anormallik mi vardır iyicr bunaldım
Snur94 Belissimo zaten bi hafta sonra normal Doğum olur dogarsa neden bu kadar streslisiniz o haftalarda gayet normal akıntı ve acı o acıyla ve akıntıyla bi ayı geçirmek daha berbat emin olun ben çektim onu bi ay
Gamze45 Akıntılar uzun ve sümümsü oluyor ve ben çok korkuyorum uzun uzun geliyor ellerim bile sisti ayaklarımda gece uykum hiç yok hatta normalde uykum çok geliyor bide bas agrim başladı sizce normal mi bu olanlar
Belissimo Snur94 şuanda doğurmak istemiyorum hem tam baktini doldurmuş olması için hemde ailem memlekette eşimden başka kimse yok yanımda. O da gün boyu iş te.