Duyguerer benimde ilk gebeliğim sayılır. Bundan önceki düşüktü .. ve progestn kullanmıordum.
Şimi evet çok rahatsız ediyor. Koca göbek geziyorum. Bende fitil olarak kullanıyorum.
Her açıdan rahatsız ediyor ama motivem yüksek. Kalbi daha atmayan bir canlının vücudumdan gitmesine o kadar çok üzülmüştüm ki, bırak karnım şişsin rahatsız etsin, tek kalsın sağlıkla kucağıma alıyım :) nasısa geçici bir süreç, öyle deilmi ? 9 aycık.. sonra eskisine döncek herşey, hatta vücudumzda sıkıntıda varsa bebek tedavi ediyormuş ya :)))
Geçicek...