mervebsrnn Kızlar hastaneden çıkarken bebişi pusete koymayı düşünüyordk ama puset bana çok dik geldi yani çocuk iki büklüm durucak gibi ana kucağındaysa sırt üstü yatıcak ana kucağı daha mantıklı gelmeye başladı ama pusete bir bakın sizce de çok dik değilmi https://imgyukle.com/i/oQReaN https://imgyukle.com/i/oQRWPe https://imgyukle.com/i/oQR2eR
Teusa Tüm pusetler böyle değil mi. Bizimki doona bebek arabası, hem puset hem araba. Yenidoğan pedi var içinde ona koyacağız