Teusa Doktor günde 3 lt su iç magnezyumu sabah akşam al dedii. Ev işi falan yapmıştım bu hafta, hiç yerimden kalkmayacagim artık. Ama biraz panik yaptım, 38. Haftayı bitirir miyiz kiii
Eliza22gzm Teusa 35 e girdiğimde nişanım geldi ve 1 cm açıklık vardı Nst de düzenli doğum sancılarımda çıktı şuan 36+1 olduk dün yine kanama oldu ve yavaştan sancılarım başladı fakat doktorum ilaç verip durdurmak istemiyorum doğal sürece müdahale etmeyeceğim haftası gayet iyi bu sefer sonradan engel olduğumuz doğum 1 hafta sonra başlasın diye uğraşıcaz dedi o yüzden ilaç vermedi bol bol dinleniyorum🤷🏻♀️
ruveyda98 Teusa haftası gayet iyi neden panik yapıyorsunuz.. Benim 35. Haftamda 1 cm açıklık vardı ama 39 da suni sancıyla doğurdum. Biraz bebişlere bağlı ne zaman gelmek isterlerse o zaman geliyorlar
irem16 Teusa açıklık olduğu kontrole gittiğinde mi belli olldu yoksa evde bir sey hissedip mi gittin hastaneye kuzum ?
Teusa Buketylz944 açılma olması bir yandan kendi sancımla normal doğum yapabilir miyim demek ki acaba :C 40.haftada hicbisey olmuyor ya bazen
Teusa Eliza22gzm aynen bana da öğle dedi, müdahale etmiyorum bol su iç dedi. Nisan nasıl bişey bilmiyorum ama böyle sarı, şeffaf yapışkanlı bı sıvı gelmişti
misirveannesi ruveyda98 benim doktor 37. Haftada çatı muayanesi yapcaz alttan öyle bakıcak ta 35 te neyden süphelendi de vajinal muayne yaptı onu merak ettm
Teusa irem16 doktora biraz baskı hissediyordum aşağıda dedim muayene etti yumuşama ve açıklık var dedi
Buketylz944 Teusa bende baskı hissediyorum arada iğne batıyor gibi ağrımda oluyor uzun sürmüyor ama saniyelik, 34+5 deyim nst de falan sancı çıkmıyor normaldir heralde bu haftalarda vücüt kendini hazırlıyor
Teusa Buketylz944 aynen benim de öyle. Anlık oluyor. Ama sancım çıkıyor benim nst de ya. Geceleri de hissediyordum böyle regl huzursuzluğu gibi oluyor
ruveyda98 misirveannesi ben kızımda 35. Haftada bebek toplanması aşırı olduğu için acilden giriş yaptım ilk altan bakıyorlar sonra nstye bakıyorlar develette
Busra2013 Teusa yanı haftasıngelmıs zaten dogsads korkulck bısı yoo bence 1 cm acıklıkta normal bence o haftada okuom burda oluo yanı uzsn dınlen 38 kdr gıder ınsallaj
ayseegell Teusa 36. Haftadan beri açıklığım var bebeğim doğum kanalında kafası çok aşağıda olduğundan her an doğabilir hazırlıklı ol dendi. Şuan 39+2 deyim ve hala gelmesini bekliyorum 🤦♀️😅
Teusa ayseegell ooo :D iyimis o zaman her an gelebilir. Açıklık artti mu peki kontrole gidince doktor ne yapiyor