H78 Merhaba dün tetanoz aşısı oldum sabahtan beri grip gibi her yerim agrıyor hiç bişey yapcak halim olmuyor sizde de böyle olan var mı aşının etkisi mi acaba
Mihriballim Perşembe günü yaptırdım hala kolum ağrıyor mahvoldum ateş halsizlik kol ağrısı kolum şişti kızardı kaşındı
F_Zehraaa Ben 16+6 günlük hamileyim tetanoz aşısı olmadım sağlık ocağından mı çağrıyorlar bide kaç haftalıkken yapıyorlar bilgi verebilirmisiniz