nevarneyokk 4 gün oldu sezeryan olalı , dünden beri kafamı kopartıp atasım var böyle bir ağrı olamaz . Kahve içiyorum , parol zaten içiyorum doktor vermişti .. yok yok yok ! Nasıl geçer bu ağlayacağım artık
Drydgs nevarneyokk canım benimde 5 gün oldu sezeryan olalı ilk günden beri rezene içiyorum iyi geldi biraz istersen dene 🥰
charlottececi nevarneyokk uyuyabiliyor musunuz? Karanlik ve sessiz bir ortamda parol aldiktan sonra uyumayi deneyin. Bir de esinize eczaneden mint(menthol) taşı aldırıp onu boynunuza omzunuza alniniza falan surun. Oyle yatın. Mint tasi cok rahatlatiyor. Gozlerinizi kapatin sürerken gozleri yakabiliyor kokusu. Ben migren icin de kullaniyodum hamilelikteki bas agrilarim icin de kullanıyorum. Cok rahatlatiyor. Ablamin dogumdan 2 gun sonra sizin gibiydi bi de boynu tutulmus hastanede hemen ona goturmustum surmustuk. Sonra eve de aldilar. Zararı yok aksine rahatlatiyor ☺️ Gecmis olsun. 🙏🏻 Hayirli olsun ayni zamanda ☺️ Ayva yemek de bas agrisina iyi gelir bu arada ama bence biraz sakinlikte uyumaya ihtiyaciniz var. Sutunuze de yarar saglar ☺️
Feyzaveannesi nevarneyokk Vücut anesteziyi atamamış maalesef. Ameliyattan sonra bol bol kafein tüketin derler ki Vücut anesteziyi atsın. Çok geçmiş olsun canım çözümü ne bilmiyorum inan.
aley_ckmk24 nevarneyokk narkozu atamamışsınız hala bende öyleydim baş ağrısından ölüyordum. Sonra afedersiniz bir terleme bir istifra hissi geldi çıkardım 2 kere sonra geçti baş ağrım
nevarneyokk Drydgs Yatarken hiçbir şey yok ama yataktan doğrulup kalktığım o ilk an … ve sonrası ölüm gibi 🥺 Tamam deneyeceğim mutlaka çok teşekkür ederim , dikişlerin, bebiş ne alemde
Drydgs nevarneyokk kuzu benimde öyle yataktan kalktıktan sonra başlıyor sipinal oldum ben sanırım beldeki baskı ağrı yapiyor ama benim geçti şuan daha iyi bebiş iyi çok şükür emziriyorum bazen ağlıyor almak istemiyor ama ara ara zorluyorum dikişlerim iyi benim çabuk toparladı ama bebeği emzirmek için eğiliyorum işte ozaman sancı yapıyor dikisler izi bile çok az benim ameliyat yerinin yapan doktora tşk ediyorum güzel iş cikarmis 🤣
Elfs nevarneyokk bazı insanların çok tüketmesine rağmen olabiliyormuş yine tüketmeye devam edin bir de tekrar doktorunuza danışın o zaman… geçmiş olsun
nevarneyokk Feyzaveannesi Bilemiyorum o kadarda hızlı toparladım ki , hemşireler bile diğer sezeryanlar daha hiç kalkamadı dediğinde benim sondam çıkmış zorla da olsa tuvalete gidiyordum. Nazar etttiler nazar 😂
aley_ckmk24 nevarneyokk 3 günde geçti dedigim oldu kahvaltı yaparken bir ateş bastı sonra midem bulandı çıkardım bir kaç kez sonra rahatlamıştım
HaleYalnDoan nevarneyokk benim ilk kızımda olmuştu nescafe ama sade için be günde 2 bardak falan için 2-3 güne kökten kesiyor bende öyle çözüm buldum süt tozu şeker koymayın sek sade olarak içmeniz gerek ben özel hastanede doğum yaptım yaptığım gibi verdi hemşireler